فیلم: شکنجه وحشیانه یک کودک ایرانی توسط پدرش! (۱۸+)

بستن دست و پای کودک و کتک زدن با شلنگ

در این ویدئو مشاهده خواهید کرد که یک مرد دست و پای فرزند خردسالش را بسته و به صورت وحشیانه ای شلاق میزند.

 

 

دانلود این ویدئو 

حکم اعدام برای بابک زنجانی صادر شد

برای بابک زنجانی حکم اعدام صادر شد

 

 

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای در نودو سومین نشست خبری خود گفت: حکم بابک زنجانی و دو متهم دیگر این پرونده که در دادگاه بدوی محاکمه شدند صادر شد.

 

http://jomhouriat.ir/PooyaSoftPublisher/Storage/Images/20160220122053-16.jpg

وی بیان کرد: دادگاه بدوی این سه متهم را مفسدفی‌الارض تشخیص داده و به اعدام محکوم کرده است. دادگاه علاوه بر اعدام، متهمان را به رد مال شاکی و شرکت ملی نفت ایران و جزای نقدی یک چهارم پولشویی محکوم کرده است.

 

 

واکنش وکیل بابک زنجانی به حکم اعدام

رسول کوهپایه‌زاده درباره حکم اعدام صادره برای بابک زنجانی گفت: هنوز رأی به ما ابلاغ نشده و من هم از طریق پخش زنده سخنرانی سخنگوی قوه قضاییه از این موضوع مطلع شدم.

 

وی با بیان اینکه اعلام رأی موکل من از طریق رسانه ملی به معنای ابلاغ نیست، افزود: قطعاً ۲۰۹ جلد پرونده رأی طولانی هم دارد و رأی صادره باید چند صد صفحه باشد به همین جهت زمانی که یک کپی از کل رأی به ما دادند یا اینکه اعلام کردند برای یادداشت‌ برداری از رأی می‌توانیم اقدام کنیم آن زمان رأی رسماً به ما ابلاغ شده است.

وکیل بابک زنجانی تصریح کرد: شاید یکی دو هفته نوشتن رأی از روی متن اصلی توسط ما طول بکشد و تازه از آن زمان ۲۰ روز مهلت ما از جهت اعتراض آغاز می‌شود که ما قطعاً اعتراض می‌کنیم.

وی با بیان اینکه رأی صادره قطعی نیست، گفت: من همچنان می‌خواهم بگویم که به استقلال درایت و سلامت دستگاه قضایی اذعان داریم و از همه قضاتی که برای این پرونده زحمت کشیدند و در راستای عدالت وقت گذاشتند تشکر می‌کنیم.

کوهپایه‌زاده با بیان اینکه رأی صادره استنباط قضایی قضات است،‌ تصریح کرد: امیدوارم دیوان عالی کشور رأی‌ای را صادر کند که به عدالت و حقیقت نزدیک باشد.

ویروس های مرگبار به مرزهای اروپا رسید +تصاویر

ویروس بیماری‌زایی که از طریق نیش پشه منتقل می‌شود و نوزادان را به معلولیت ذهنی و جسمی میکروسفالی مبتلا می‌کند، از قاره آمریکا به اروپا رسیده است. 
 
مجله مراحم: به گزارش گاردین، ویروس زیکا به سرعت در حال گسترش است و ظاهر شدن آن در مکان‌هایی که پیش از این هیچ موردی از وجود آن مشاهده نشده بود، باعث شده است دولت‌ها برای افرادی که قصد سفر به به کشورهای گرمسیری دارند، هشدارهای مسافرتی صادر کنند.

 

در مورد این ویروس که با ناهنجاری و نقص مادرزادی میکروسفالی (کوچک بودن غیرعادی جمجه) مرتبط شده، اطلاعات اندکی موجود است. این یک بیماری جدی است که مشکلاتی مادام‌العمر در رشد و نمو نوزادانی که مادرشان با نیش پشه مبتلا شده‌اند، برجا می گذارد. در مواردی بروز مشکلات عصبی برای افراد بزرگسال مبتلا نیز گزارش شده است. علائم این بیماری شامل تب، بثورات سرخ‌رنگ و ناهموار، درد مفاصل و سرخ شدن پلک و دور چشم می شود اما برخی از بیماران هیچ نشانه ای ندارند. پیش از این ویروس زیکا تنها با پیامدهای بهداشتی خفیف مرتبط پنداشته می‌شد. 
 
ایندیپندنت صبح چهارشنبه گزارش داد که اولین مورد ابتلا به بیماری در دانمارک مشاهده شده است. نتیجه آزمایش بیماری زیکا در مورد یک مرد که به آمریکای جنوبی و مرکزی سفر کرده بود، مثبت اعلام شده است. 
 
با این حال، مرکز اروپایی پیشگیری و کنترل بیماری‌ها اعلام کرده که هیچ شواهدی از این ویروس در یک کشور عضو به دست نیامده است و موارد وارداتی «نادر» بوده‌اند.

ویروس زیکا در سال گذشته هزاران نفر را در قاره آمریکا و به‌ویژه کشور برزیل مبتلا کرده است و بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی انتظار می‌رود در سراسر آن منطقه بیش از پیش گسترش یابد که جمعیت بزرگی از مردم آن تاکنون در معرض این بیماری قرار نگرفته‌اند و در نتیجه نسبت به آن ایمن نیستند.

ویروس مرگبار در مرزهای اروپا

ویروس مرگبار در مرزهای اروپا

ویروس مرگبار در مرزهای اروپا

ویروس مرگبار در مرزهای اروپا

ویروس مرگبار در مرزهای اروپا

ویروس مرگبار در مرزهای اروپا

ویروس مرگبار در مرزهای اروپا

ویروس مرگبار در مرزهای اروپا

ویروس مرگبار در مرزهای اروپا

ویروس مرگبار در مرزهای اروپا

ویروس مرگبار در مرزهای اروپا

ویروس مرگبار در مرزهای اروپا

 
 

 

 

بهنام صفوی به کما رفت

بهنام صفوی خواننده پاپ دوشنبه شب بر اثر تداخل دارویی در دوره شیمی‌درمانی دچار تشنج شد و به کما رفت.

 

 

 

سایت هواداران این خواننده با اعلام این خبر در صفحه خود نوشت: بهنام صفوی ساعاتی پیش بر اثر تداخل دارویی در دومین روز از دوره شیمی درمانی خود تشنج کرده و به کما رفت.

 

 


 

بهنام صفوی به کما رفت

 

 

 


یکی از نزدیکان صفوی ضمن تایید خبر فوق از درج اطلاعات بیشتر تا زمان رضایت خانواده صفوی و مدیر برنامه هایشان خودداری کرد.

 

 

 

همچنین میلاد لطیفی مدیر برنامه‌های این خواننده اطلاعات بیشتر پیرامون این مساله را به بعد موکول کرد.

 

 

 

بهنام صفوی، خواننده و آهنگساز بنام موسیقی پاپ کشورمان چندی پیش به دلیل تومور مغزی برای سپری کردن مراحل درمان و انجام عمل جراحی در بیمارستان عرفان تهران بستری شد و ۴ تیرماه بعد از یک عمل جراحی سخت به سلامت از بیمارستان مرخص شد.

 

 

 

صفوی از دو سال پیش تومور مغزی داشته است که این بیماری در چند وقت اخیر به مرحله پیشرفته رسیده بود.

 

 

 

او جمعه ۱۷ مهرماه اولین کنسرت خود بعد از عمل جراحی را در برج میلاد برگزار کرد.

زلزله ۸ ریشتری در افغانستان و پاکستان (تصاویر)

شبکه های خبری پاکستان به نقل از مراکز لرزه نگاری این کشور، بزرگی زمین لرزه ای را دقایقی پیش مناطق وسیعی از این کشور را به شدت لرزاند، ۸.۱ درجه در مقیاس امواج درونی زمین اعلام کردند.
 
 مجله مراحم: گزاش ها از دوشنبه (پایتخت تاجیکستان) و دهلی نو نیز حاکی است که این زمین لرزه شدید، پایتخت و مناطق وسیعی از این کشورها را نیز لرزانده است. مرکز تحقیقات زمین شناسی و لرزه نگاری آمریکا (USGS) بزرگی این زمین لرزه را ۷.۷ درجه در مقیاس امواج درونی زمین اعلام کرده است.
 
رییس سازمان لرزه نگاری پاکستان به مردم این کشور توصیه کرده است تا حداقل ۲۴ ساعت آینده مراقب پس لرزه های احتمالی باشند احتیاط کنند.
 
مرکز این زمین لرزه منطقه بدخشان در افغانستان و عمق این زمین لرزه نیز ۱۹۰ کیلومتر از سطح زمین اعلام شده است. هنوز گزارش های بیشتری از تلفات احتمالی این زمین لرزه منتشر نشده است. عکس‌های زیر اولین تصاویری است که رویترز و اسوشیتدپرس از محل زمین لرزه در هند و پاکستان مخابره کرده اند.
 
خیابان‌های کراچی و اسلام آباد پس از زلزله
 
(تصاویر) زلزله 8 ریشتری در جنوب آسیا
 
(تصاویر) زلزله 8 ریشتری در جنوب آسیا
 
(تصاویر) زلزله 8 ریشتری در جنوب آسیا
 
(تصاویر) زلزله 8 ریشتری در جنوب آسیا
 
(تصاویر) زلزله 8 ریشتری در جنوب آسیا
 
(تصاویر) زلزله 8 ریشتری در جنوب آسیا
 
(تصاویر) زلزله 8 ریشتری در جنوب آسیا
 
(تصاویر) زلزله 8 ریشتری در جنوب آسیا
 
(تصاویر) زلزله 8 ریشتری در جنوب آسیا
 
(تصاویر) زلزله 8 ریشتری در جنوب آسیا
 
(تصاویر) زلزله 8 ریشتری در جنوب آسیا
 
خیابان های دهلی نو پس از زلزله مهیب
 
(تصاویر) زلزله 8 ریشتری در جنوب آسیا
 
(تصاویر) زلزله 8 ریشتری در جنوب آسیا
 
(تصاویر) زلزله 8 ریشتری در جنوب آسیا
 
(تصاویر) زلزله 8 ریشتری در جنوب آسیا
 
(تصاویر) زلزله 8 ریشتری در جنوب آسیا
 

 

 

اهانت روزنامه عربستانی به حسن روحانی

 

http://www.irankhabar.ir/images/docs/000042/n00042609-b.jpg

 

مجله مراحم: یک روزنامه سعودی در واکنشی‌ منفعلانه به سخنان رئیس جمهوری ایران مبنی بر استفاده از «زبان اقتدار» مقابل اهمال‌کاری عربستان در باره فاجعه‌ «منا»، به وی توهین کرد. 
 
به گزارش فارس، دکتر «حسن روحانی» رئیس جمهوری ایران صبح شنبه ۱۱ مهرماه در مراسم استقبال از پیکر ۱۰۴ تن از جانباختگان فاجعه منا در فرودگاه مهر‌آباد، درباره موضوع حجاج به عربستان سعودی هشدار داد. 
 
روحانی گفته بود: «زبان ما در این حادثه زبان عواطف، برادری و ادب بود و در جای لازم نیز از زبان دیپلماسی استفاده شده و اگر هم لازم باشد جمهوری اسلامی ایران از زبان اقتدارش استفاده خواهد کرد»‌ 
 
امروز سه‌شنبه روزنامه عکاظ در یادداشتی به قلم «زیاد عیتانی» مدیر دفتر بیروت خود به این هشدار دکتر روحانی واکنش نشان داد و به وی توهین کرد و او را «دروغگو» نامید. 
 
عیتانی با بازی کردن با واژه اقتدار، نوشت: آنچه در آخرین سخنرانی‌های حسن روحانی توجهم را جلب کرد کلمه اقتدار بود. به فرهنگ لغت مراجعه کردم تا معنای آن را پس از آنکه برایم ابهام داشت، بیابم. 
 
او با بیان اینکه این واژه [در عربی] دو معنا دارد و یکی «طبخ گوشت در دیگ» [قِدر=دیگ] و دیگری «طلب قدرت از خداست»، نوشت، «منظور روحانی کدام معناست. تفسیر اول؟». اگر اینطور است که سیاست‌های دولت او چیزی برای مردم باقی نگذاشته است. ملت ایران که رأیشان در انتخابات دزدیده شد و مال و پولش را در راه صدور تروریسم و مرگ مردم منطقه صادر کردند… . 
 
عکاظ در ادامه این گزارش سراسر توهین و اتهام نوشت: اگر منظور روحانی تفسیر دوم از معنای کلمه است که امری عجیب است. چون خدا دعای ستمکاران را اجابت نمی‌کند. دعای مستجاب برای مظلومان است…. 
 
عکاظ افزود: «اقتدار»ی که روحانی از آن صحبت کرد، واژه عربی نبود بلکه حروفش عربی بود برای اینکه با آن به مردمش دروغ بگوید…. 
 
این روزنامه سعودی اساءه ادب خود را بدینجا ختم نکرد و در ادامه با بیان اینکه «اقتدار روحانی ادبیاتی فارسی با حروفی عربی بود»، نوشت: روحانی خواست که به مردمش دروغ بگوید… اقتدار روحانی دروغی جدید در ادامه دروغ‌های سابق… و استعاره‌ای بود برای مخفی کردن واژه «ناتوانی بازندگان» است. 
 
سیاست‌های رسانه‌های سعودی و رسانه‌های همسو با این کشور مانند برخی رسانه‌های کویتی از چند ماه گذشته بویژه پس از جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای میان ایران و مجموعه موسوم به «۱+۵» خصمانه‌تر شده و پس از حادثه مکه نیز جان تازه‌ای گرفته است.

 

 

حاجی های شناسایی نشده در گور دسته جمعی خاک شدند +عکس

عربستان حاجی های مجهول و هویه را با گور دسته جمعی خاک کرد..

 

حاجی های شناسایی نشده در گور دسته جمعی خاک شد +عکس

 
 

دست فروشی قهرمان پرتاب وزنه آسیا در کنار خیابان +تصاویر

قهرمان مسابقات پرتاب وزنه جوانان آسیا در سال ۲۰۱۴ در بازار تهران دستفروشی می‌کند.

 

 

شاهین جعفری ۱۹ ساله‌ گفته که مجبور است برای تامین هزینه‌های خود دستفروشی کند و هرچند از این موضوع خجالت نمی‌کشد، اما این شرایط باعث شده که وقتش را به بطالت بگذراند و از تمریناتش عقب بماند.

 

 

وی سال گذشته در مسابقات چین‌تایپه بعد از شاهین مهردلان دیگر عضو تیم ایران، به مقام نایب‌قهرمانی آسیا دست یافت اما با مثبت اعلام‌ شدن نتیجه‌ی آزمایش دوپینگ مهردلان و پس گرفته شدن مدال طلای او، این عنوان به جعفری رسید.

 

 

 

دست فروشی قهرمان پرتاب وزنه آسیا در کنار خیابان +تصاویر

 

 

 

با این وجود، شاهین جعفری تصریح کرده که پیگیری‌هایش برای دریافت مدال طلا و یا حتی حکم قهرمانی آسیا تا کنون بی‌نتیجه بوده است و هیچ‌کس در فدراسیون دوومیدانی ایران به این مساله اهمیت نمی‌دهد.

 

 

او در این ارتباط می‌گوید: «من این حق را برای خودم قائل هستم که حکم قهرمانی‌ام را به دیوار خانه‌ام آویزان و پدر و مادرم را خوشحال کنم. از پاداش که بگذریم و از برگرداندن مدال طلا هم چشم‌پوشی کنم، به چه امیدی می‌خواهم زنده باشم؟ من از گرفتن این مدال به دنبال خوشحال کردن پدر و مادرم هستم.»

 

 

جعفری با بیان این‌که از «طبقه‌ی ضعیف جامعه» است و هیچ پشتوانه‌ای ندارد، افزوده: «تا الان هر کاری که توانسته‌ام انجام دهم و هر هزینه‌ای که کرده‌ام با دستفروشی بوده و هیچ کس کمک نکرده است. یک سالی است که این شرایط حکم‌فرماست و به نظرم نمی‌توان این‌گونه کار کرد. این هم زندگی من است که باید در بازار تهران دستفروشی کنم.»

 

 

این قهرمان جوان اضافه می‌کند: «عده‌ای گفته‌اند که مهم نیست شاهین جعفری باشد یا نه. مهم نیست که او دستفروشی می‌کند یا نه. من در حال‌ حاضر کار می‌کنم و از کار کردن‌ هم خجالت نمی‌کشم. اما عملا وقتم را به بطالت می‌گذرانم. به دلیل تمرینات نامنظمی که داشتم امسال رکورد خوبی نزدم. من در حال‌ حاضر ۱۹ ساله هستم و فکر می‌کنم خیلی دیر نیست. امیدوارم که مسوولان به من توجه کنند.»

 

 

وی در پایان با تاکید بر این‌که «دست از تلاش بر نمی‌دارد و همه کار می‌کند تا به هدفش برسد»، می‌گوید: «امسال با تیم نیروی هوایی در لیگ شرکت کردم که این تیم هم به دلیل اینکه سرباز می‌گیرد هیچ پولی به من نداد.»

 

 

این برای چندمین بار است که گزارش‌هایی درباره‌ی وضعیت نامناسب شغلی قهرمانان ورزش ایران در رسانه‌ها منتشر می‌شود که از جمله‌ی این گزارش‌ها می‌توان به اخبار مربوط به انجیرفروشی محمدرضا تخشا، کاپیتان تیم فوتسال معلولان ایران در کنار جاده، ظرف‌شویی رامین صفویه دارنده‌ی مدال طلای المپیک نوجوانان در رشته جودو، دستفروشی امید ستایش‌پور، قهرمان ایران و آسیا در رشته پاورلیفتینگ در قزوین، و باربری مهدی صادق‌پور، قهرمان گناوه‌ای همین رشته در شارجه امارات، اشاره کرد.

 

 

 

دست فروشی قهرمان پرتاب وزنه آسیا در کنار خیابان +تصاویردست فروشی قهرمان پرتاب وزنه آسیا در کنار خیابان +تصاویر

 

 

پسر پادشاه عربستان عامل اصلی حادثه منا بود

 

به گزارش مجله مراحم به نقل از  پایگاه خبری روزنامه الدیار در گزارشی در خصوص حادثه امروز منا در مکه مکرمه که منجر به قربانی شدن بیش از ۲۵۰۰ نفر شد، نوشت: مقامات سعودی خبر عبور خودروی یکی از سران این کشور از منطقه مشعر منا را که به کشته شدن صدها تن از حجاج منجر شد رد می کنند اما واقعیت آن است که «محمد بن سلمان» پسر پادشاه،  جانشین ولیعهد و وزیر دفاع عربستان در زمان حضور شمار زیادی از حجاج در منا تصمیم گرفت در این منطقه حضور یابد.
در این گزارش آمده است:  وی به همراه بیش از ۲۰۰ نیروی ارتش و ۱۵۰ مامور پلیس که او را از همه طرف محاصره کرده بودند وارد صفوف حجاج شده و به مرکز منا رسید. پس از این حضور، وی در جریان عکس حرکت حجاج قصد داشت محل را ترک کند که همین امر موجب تراکم جمعیت شد و حجاج دسته دسته بر روی یکدیگر افتادند و فاجعه ای بزرگ رخ داد.
 
الدیار افزود: سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان بلافاصله لیست مسوولان برگزاری حج را درخواست کرد و آنها را مسوول این فاجعه معرفی کرد. گفته می شود ۲۸ مسوول سعودی مجرم شناخته و حکم اعدام آنها را صادر کرد.
 
 

احمدی نژاد: دوره مال مردم‌ خوری تمام است

محمود احمدی نژاد در مسجد محمدیه منطقه ۱۴ تهران گفت: دوره مال مردم‌خوری به سر خواهد آمد و همه جشن سقوط ظلم و استقرار حکومت عدل مهدوی را برپا خواهیم کرد.

 

 

 

خبرگزاری ایسنا: محمود احمدی نژاد گفت: دوره مال مردم‌خوری به سر خواهد آمد و همه جشن سقوط ظلم و استقرار حکومت عدل مهدوی را برپا خواهیم کرد.

 

 

رییس دولت سابق که در مسجد محمدیه منطقه ۱۴ تهران سخن می‌گفت با بیان اینکه فطرت و ذات ملت ایران توانایی اداره و مدیریت جهانی را دارد گفت: ملت ایران ملتی متمایز با سایر مردم‌ها هستند و ذات آن‌ها شایستگی مدیریت جهانی و تکیه دادن بر مناصب تاثیر گذار دنیا را دارد و همواره این شایستگی را به جهان نشان داده‌اند و هر اتفاقی که در ایران می افتد موجی را در دنیا ایجاد می‌کند.

 

 

وی افزود: انقلاب اسلامی بعد از بعثت پیامبر (ص) بزرگترین اتفاق تاریخ است و بعد از آن نیز جنگ تحمیلی و دفاع مظلومانه ملت همین ویژگی را دارد و وقتی مستکبران عالم دیدند مردم ایران با عدالت‌طلبی و خروج از زیر سایه شرق و غرب قیام کرده است،آن دیوانه قدرت‌طلب را برای حمله به ایران تحریک کردند.

 

 

احمدی نژاد تصریح کرد: جنگ ایران تنها جنگی بود که شرق و غرب به نفع یک دیکتاتور قدرت‌طلب علیه یک کشور همراه بودند و همه سلاح‌ها و توان خود را صرف این موضوع کردند.

 

 

وی گفت: تلاش همه و غایت آمال همه آزادگان دنیا استقرار نظام مهدوی است و باید همه برای آن تلاش کنیم و بی شک این موضوع محقق می شود و خیلی زودتر از آنچه ستمکاران فکر می‌کنند پایه‌های ظلم سقوط خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

احمدی نژاد

 

 

  •  

 

 

  •  
  •  

     

     


     

     

     

     

     

  •  

     

    بازی جدید احمدی نژادی ها

     

     

  •  

     

  •  

    خبر آنلاین نوشت: در حالی که محمود احمدی نژاد به اعتقاد قاطبه شخصیتهای سیاسی اصولگرا و اقشار مختلف مردم، رفتارهای بارز خلاف مشی و دیدگاه رهبرمعظم انقلاب انجام داده است، عده ای سعی می کنند با مطرح کردن شعارهای جدید، بازی سیاسی تازه ای را طراحی کنند.

     

  •  

     

    تصویر زیر که شعاری را بر یک پوستر نشان می دهد(دکتر…آقا…تنهاست)، نشان از بازی جدیدی است که جریان احمدی نژاد آن را به راه انداخته است. این پوستر در مراسم روزعرفه در یک مسجد در منطقه۱۴تهران با حضور احمدی نژاد رونمایی شده است.

     

     

     

     

     

     

     

     

 

بدرفتاری با پناهجویان در مرز کرواسی

کرواسی پس از ورود ۱۰ هزار پناهجو به این کشور اروپای شرقی در مدت دو روز، هفت نقطه از هشت نقطه مرزی خود را با کشور صربستان بست و تعداد زیادی از افرادی را که در روزهای اخیر وارد این کشور شده‌اند را به مجارستان بازگرداند.
 
 
 
 
دولت کرواسی می گوید ظرفیت پذیرش پناهجویان جدید را ندارد و بنابراین روز جمعه تعداد زیادی از افرادی را که در روزهای اخیر وارد این کشور شده اند با ده ها اتوبوس و یک قطار به شهر "برِمِند" در جنوب شرق مجارستان فرستاد.
 
 
 
 
درهمین حال یورونیوز گزارش داده روز گذشته یک قطار حامل ۱۵۰۰ مهاجر تازه از راه رسیده وارد زاگرب، پایتخت کرواسی شد. از روز پنج شنبه تا کنون این دومین قطار حامل پناهجویان است که از صربستان وارد این کشور می شود. بسیاری از پناهجویان آن قدر سرگردان شده اند که دیگر نمی دانند چه برنامه ای دارند و می خواهند به کجا بروند.
 
 
 
 
دولت مجارستان به رغم سختگیری های اخیر در پذیرش پناهجویان، عده ای از آنان را که از کرواسی آمده اند در خاک خود پذیرفت. در عین حال برخی گزارش ها از متوقف شدن قطار حامل مهاجران در مرز کرواسی با مجارستان حکایت دارد. بعضی از مهاجرانی که با قطار وارد مجارستان شده اند، حتی نمی دانند در کدام کشور هستند.
 
 
 
 
در روزهای اخیر بیش از هفده هزار پناهجو وارد کرواسی شده اند. مقامات کروات پس از ثبت نام پناهجویان ورودی در زاگرب، آنها را آزاد می گذارند تا با هر وسیله ای که می خواهند، خودشان را به مرز اسلوونی برسانند.
 
 
 
 
از ابتدای سال جاری تاکنون، ۳۹۹ هزار پناهجو وارد خاک اتحادیه اروپا شده اند. بیشتر این مهاجران را اتباع سوریه و افغانستان تشکیل می دهند. عکس های رویترز و اسوشیتدپرس نقطه مرزی کرواسی و بلاتکلیفی انبوه مهاجران در آنجا را نشان می‌دهد. برخی عکس ها بدرفتاری پلیس مرزی کرواسی با مهاجران را نشان می‌دهد.
 
 
 
 
 
 
(تصاویر) بدرفتاری با پناهجویان در مرز کرواسی
 
(تصاویر) کرواسی
 
(تصاویر) کرواسی
 
(تصاویر) کرواسی
 
(تصاویر) بدرفتاری با پناهجویان در مرز کرواسی
 
(تصاویر) کرواسی
(تصاویر) کرواسی
(تصاویر) کرواسی
(تصاویر) کرواسی
 
(تصاویر) بدرفتاری با پناهجویان در مرز کرواسی
 
(تصاویر) بدرفتاری با پناهجویان در مرز کرواسی
 
(تصاویر) بدرفتاری با پناهجویان در مرز کرواسی
 
(تصاویر) بدرفتاری با پناهجویان در مرز کرواسی
 
(تصاویر) کرواسی
 
(تصاویر) کرواسی
 
(تصاویر) کرواسی
 
(تصاویر) کرواسی
 
(تصاویر) کرواسی
 
(تصاویر) کرواسی
 
(تصاویر) کرواسی
 
(تصاویر) کرواسی
 
(تصاویر) بدرفتاری با پناهجویان در مرز کرواسی
 
(تصاویر) کرواسی
 
(تصاویر) کرواسی
 
(تصاویر) کرواسی
 

 

پناهجوی کتک خورده سوری سر از باشگاه رئال در آورد! +تصاویر

پناهجوی سوری که چندی پیش لگد خبرنگار مجارستانی به وی سوژه داغ خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی در سراسر جهان شده بود از سوی دولت اسپانیا پناهندگی دریافت کرد.
 
مجله مراحم: دولت اسپانیا”اسامه عبدالمحسن” و فرزندش سعید را که چندی پیش در مرز مجارستان مورد خشونت خبرنگار مجاری قرار گرفته بود را برای سکونت در این کشور پذیرفت. عبدالمحسن سرمربی تیم فوتبال”ال فتوا” از دسته یک سوریه بود که به شکل غیرقانونی با فرزندش از این کشور فرار کرده و به اروپا پناهنده شده است.
 
در همین حال “میگل آنخل گالان” رییس مرکز ملی آموزش مربیان در شهر ختافه اسپانیا در بیانیه ای اعلام کرد که قصد دارد به این پناهجوی سوری یک شغل در همین مرکز پیشنهاد دهد. گالان توضیح داد که از طریق یک روزنامه نگار اسپانیایی به عبدالمحسن پیشنهاد داده شد که برای زندگی به اسپانیا بیاید و در شهر ختافه زندگی کند.
 
مجله مراحم
 
وی گفت: برای این کار از یک فرد سوری که در نزدیکی ختافه زندگی می کند، کمک گرفتند تا به شهر مونیخ آلمان برود و پدر و فرزند سوری را به اسپانیا بیاورد. او از همه همسایگان شهر تقاضا کرد با کمک های خود شامل مواد غذایی و پوشاک با پناهجویان همکاری کنند.
 
از سوی دیگر اسامه و فرزندش پس از ورود به اسپانیا به باشگاه رئال مادرید نیز دعوت شدند و با فلورنتینو پرز رئیس باشگاه نیز دیدار کردند. این خانواده قرار است بازی این هفته رئال مقابل گرانادا در سانتیاگو برنابئو را نیز از نزدیک تماشا کنند. تصویری که توسط وب‌سایت باشگاه رئال مادرید اسپانیا منتشر شده، «اسامه عبدالمحسن»، پناهنده سوری را به همراه دو فرزند ۷ و ۱۸ ساله‌اش در کنار ستارگان این باشگاه هم‌چون کریس رونالدو، پپه و تونی کروس نشان می‌دهد.
 
رئال مادرید اعلام کرده است اسامه عبدالمحسن برای تماشای بازی رئال و گرانادا به جایگاه ویژه برنابئو دعوت شده است. اسامه و پسر هفته ساله اش، زید اعلام کرده اند که شدیدا طرفدار رئال مادرید هستند.  
 
عکس های زیر از رویترز ورود اسامه عبدالمحسن پناهجوی سوری و فرزندش به اسپانیا، استقبال میگل آنخل گالان نماینده باشگاه ختافه از وی و بازدید او از باشگاه رئال را نشان می‌دهد.
 
(تصاویر) پایان‌خوش برای پناهجویی که لگدخورد
 
(تصاویر) پایان‌خوش برای پناهجویی که لگدخورد
 
(تصاویر) پایان‌خوش برای پناهجویی که لگدخورد
 
(تصاویر) پایان‌خوش برای پناهجویی که لگدخورد
 
(تصاویر) پایان‌خوش برای پناهجویی که لگدخورد
 
(تصاویر) پایان‌خوش برای پناهجویی که لگدخورد
 
(تصاویر) پایان‌خوش برای پناهجویی که لگدخورد
 
(تصاویر) پایان‌خوش برای پناهجویی که لگدخورد
 
(تصاویر) پایان‌خوش برای پناهجویی که لگدخورد
 
(تصاویر) پایان‌خوش برای پناهجویی که لگدخورد
 
(تصاویر) پایان‌خوش برای پناهجویی که لگدخورد
 
(تصاویر) پایان‌خوش برای پناهجویی که لگدخورد
 
(تصاویر) پایان‌خوش برای پناهجویی که لگدخورد
 
(تصاویر) پایان‌خوش برای پناهجویی که لگدخورد
 
 

اخبار داغ فضای مجازی در هفته ای که گذشت

در این بسته می‌توانید جالب‌ترین و پر بازدیدترین اخبار فضای مجازی هفته گذشته را مشاهده کنید.
به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر در هفته گذشته آنقدر مشغول کارهای روزمره خود شده اید که موفق به مشاهده اخبار داغ حوزه مجازی نشده اید می توانید بسته خبری که از این پس در روزهای شنبه منتشر می شود را دنبال کنید تا به راحتی شاهد پربازدیدترین اخبار هفته  باشید.
 
در این بسته خبرهایی را که در یک هفته گذشته جزء بهترین و پرکلیک‌ترین‌های گروه فضای مجازی بود را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم تا بتوانید به صورت یکجا از این اخبار بهره ببرید.

 
 
انتشار عکس سلفی رامبد جوان و نگار جواهریان سبب شد تا شایعات ازدواج این دو بازیگر رنگ واقعیت بگیرد.
 
 
اخبار داغ فضای مجازی در هفته ای که گذشت
 
 
 
عکس های زیر مربوط به مسابقات بستکبال NCAA در آمریکا است که در شبکه های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
 
 
اخبار داغ فضای مجازی در هفته ای که گذشت
 
 
صفحه طرفداران حاج قاسم سلیمانی در اینستاگرام عکسی از این سردار در دوران جوانی و در میان همرزمانش را به اشتراک گذاشته است.
 
 
اخبار داغ فضای مجازی در هفته ای که گذشت
 
 
 
 
مسجدالحرام چند روز بعد از سقوط جرثقیل به حالت عادی برگشته است.
 
اخبار داغ فضای مجازی در هفته ای که گذشت
 
 
 
 
رهبر انقلاب و حاج قاسم سلیمانی با مداحی خاطره انگیز صادق آهنگران اشک ریختند.
 
 
اخبار داغ فضای مجازی در هفته ای که گذشت
 
 
 
حسام نواب صفوی یک بار دیگر در صفحه اینستاگرامش به شبکه فارسی وان هشدار داد و از خرابکاری این شبکه پرده برداشت.
 
 
اخبار داغ فضای مجازی در هفته ای که گذشت
 
 
 
 
عکس های زیر در طی سالهای متفاوت گرفته شده است و در تاریخ برای همیشه ثبت شد.
 
 
اخبار داغ فضای مجازی در هفته ای که گذشت
 
 
 
صفحه اینستاگرام عکس های رهبری اخیرا عکس کمتر دیده شده ای از رهبر انقلاب در کنار پدرشان منتشر کرده است.
 
اخبار داغ فضای مجازی در هفته ای که گذشت
 
 
 
صفحه رسمی فیلم محمد رسول الله تصاویری از حضور مجید مجیدی در مسجد جمکران و هدیه اهدایی به وی منتشر کرد.
 
اخبار داغ فضای مجازی در هفته ای که گذشت
 
 
 
صاحب یک نانوایی در اراک با قرار دادن قفسه کتابخانه در محل انتظار مشتریان ، شیوه ای جدید از ترویج کتاب خواندن را برای عموم به معرض دید گذاشته است.
 
 
اخبار داغ فضای مجازی در هفته ای که گذشت
 
 
 
اخیرا عکسی که در فضای مجازی انتشار یافت که احساسات کاربران را به شدت برانگیخت و پر بازدیدترین عکس فضای مجازی محسوب شد.
 
 
 
اخبار داغ فضای مجازی در هفته ای که گذشت
 
 

بیش از ۶۵ نفر از حجاج در مکه کشته شدند + تصاویر

 منابع خبری عربستان سعودی از سرنگونی یک بالابر ساختمانی در اطراف حرم مکی خبر دادند.

تلویزیون سعودی «العربیه» در خبری فوری از کشته و زخمی شدن شماری از زائران خانه خدا در جریان سقوط یک بالابر ساختمانی در اطراف خانه خدا خبر داد.

65کشته بر اثر سرنگونی بالابر ساختمان در مکه +عکس
بیش از 65 نفر از حجاج در مکه کشته شدند + تصاویر
65کشته بر اثر سرنگونی بالابر ساختمان در مکه +عکس

 

65کشته بر اثر سرنگونی بالابر ساختمان در مکه +عکس

 

بر اساس این گزارش، این شبکه سعودی علت سقوط این بالابر ساختمانی را وقوع طوفان اعلام کرد.

شبکه تلویزیونی الجزیره شمار تلفات این حادثه را ۵۲ کشته و چندین زخمی اعلام کرد.

نیروهای دفاع شهری عربستان سعودی شمار تلفات این حادثه را ۶۲ کشته و ۳۰ زخمی اعلام کرد.

 

 

65کشته بر اثر سرنگونی بالابر ساختمان در مکه +عکس

 

65کشته بر اثر سرنگونی بالابر ساختمان در مکه +عکس

 

یک ایرانی در طوفان مکه کشته شد

طوفانی که عصر جمعه در مکه به وقوع پیوست تاکنون جان یک ایرانی زائر را گرفته و ۲۰ تن دیگر از هموطنانمان را مجروح کرده است.

گزارش‌های رسیده حکایت از افزایش مصدومان ایرانی و غیرایرانی دارد که هم اینک در حال انتقال به بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی هستند.

 

 

تصادف کامیون حمل قیر با پراید در شاهرود +تصاویر

بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه تریلی حامل تانکر فرآورده های نفتی در محور طرود به شاهرود بیش از ۲۰ هزار لیتر قیر سطح جاده و محیط اطراف آن را آلوده کرد.

 

تصادف کامیون حمل قیر با پراید در شاهرود +تصاویرhttp://media.mehrnews.com/d/2015/09/09/4/1827699.jpghttp://media.mehrnews.com/d/2015/09/09/4/1827701.jpghttp://media.mehrnews.com/d/2015/09/09/4/1827698.jpghttp://media.mehrnews.com/d/2015/09/09/4/1827697.jpghttp://media.mehrnews.com/d/2015/09/09/4/1827693.jpg

 
 

ابو عزرائیل مجروح شد +عکس

«ایوب فالح آل ربیع ـ Ayyub Faleh al-Rubaie» از معروف ترین مدافعان حرم در عراق، برای سومین بار مجروح شد.وی که در بین همرزمانش معروف به «ابوعزرائیل» است در جنگ با دژخیمان داعش آسیب دیده است.

تصویر زیر وی را نشان می دهد که در کنار مادرش دوران نقاهت را سپری می کند تا دوباره برای نبرد با دواعش خونخوار راهی جبهه ها گردد.

عکس/ ابوعزرائیل مجروح شد

 

با «ابوعزرائیل» بیشتر آشنا شوید (اینجا کلیک کنید)

 

 

استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان سوری و عراقی (تصاویر)

 پس از آنکه دولت آلمان مجوز ورود پناهجویان سوری و عراقی که پشت مرزهای این کشور بلاتکلیف بودند را صادر کرد شماری از مردم آلمان با پلاکاردهای خوش آمدگویی، بسته های غذا و پوشاک به گرمی از این آوارگان استقبال کردند.
 
 
 
 
 
با بازشدن مرز آلمان به روی پناهجویان سوری و عراقی جنگ، سیل آوارگان از روز یکشنبه به سوی آلمان سرازیر شد. طی چند روز گذشته نزدیک به ٢٠هزار پناهجو که عمدتا سوری هستند وارد آلمان شدند و بر مبنای آمار منتشر شده، آلمان در نظر دارد امسال ٨٠٠ هزار پناهجو را بپذیرد. این پناهجویان در بدو ورود به ایستگاه‌ شهرهای آلمان مانند مونیخ، فرانکفورت و دورتمند با استقبال صدها آلمانی که برای کمک به آنها داوطلب شده بودند مواجه شدند.
 
 
 
 
 
استقبال کنندگان که پلاکاردهایی برای خوش آمد گویی به زبان عربی، انگلیسی و آلمانی در دست داشتند پس از توزیع غذا، نوشیدنی، پتو و لباس، پناهجویان را برای انتقال و اسکان در اردوگاه های مختلف در شهرهای دیگر تقسیم بندی و به سوی فرودگاه راهنمایی کردند. در مونیخ حتی شماری از داوطلبان آلمانی در محل اسکان پناهجویان سوری حاضر شده و به آنها در آموختن زبان آلمانی کمک کرده‌اند.
 
 
 
 
 
در همین حال آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان اعلام کرده است ورود هزاران پناهجو به آلمان به تغییراتی در این کشور خواهد انجامید اما او تعهد می کند که این تغییرات مثبت باشد. دولت وی اعلام کرده است مبلغ شش میلیارد یورو را برای هزینه مالی پذیرش پناهجویان اختصاص خواهد داد.
 
 
 
 
 
از سوی دیگر گزارش می‌شود ورود پناهجویان به آلمان چندان هم بدون مخالفت نبوده است؛ در ایستگاه دورتموند تعدادی از نئونازی ها در مخالفت با تصمیم دولت آلمان به استقبال کنندگان حمله کرده‌اند و چند تن زخمی شده‌اند. این درگیری بعد از حدود دو ساعت و با مداخله پلیس به پایان رسید. پلیس اعلام کرده است در تعقیب افرادی است که به مهاجران و استقبال کنندگان از آنها حمله کرده است.
 
 
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
 
 

استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان سوری و عراقی (تصاویر)

 پس از آنکه دولت آلمان مجوز ورود پناهجویان سوری و عراقی که پشت مرزهای این کشور بلاتکلیف بودند را صادر کرد شماری از مردم آلمان با پلاکاردهای خوش آمدگویی، بسته های غذا و پوشاک به گرمی از این آوارگان استقبال کردند.
 
 
 
 
 
با بازشدن مرز آلمان به روی پناهجویان سوری و عراقی جنگ، سیل آوارگان از روز یکشنبه به سوی آلمان سرازیر شد. طی چند روز گذشته نزدیک به ٢٠هزار پناهجو که عمدتا سوری هستند وارد آلمان شدند و بر مبنای آمار منتشر شده، آلمان در نظر دارد امسال ٨٠٠ هزار پناهجو را بپذیرد. این پناهجویان در بدو ورود به ایستگاه‌ شهرهای آلمان مانند مونیخ، فرانکفورت و دورتمند با استقبال صدها آلمانی که برای کمک به آنها داوطلب شده بودند مواجه شدند.
 
 
 
 
 
استقبال کنندگان که پلاکاردهایی برای خوش آمد گویی به زبان عربی، انگلیسی و آلمانی در دست داشتند پس از توزیع غذا، نوشیدنی، پتو و لباس، پناهجویان را برای انتقال و اسکان در اردوگاه های مختلف در شهرهای دیگر تقسیم بندی و به سوی فرودگاه راهنمایی کردند. در مونیخ حتی شماری از داوطلبان آلمانی در محل اسکان پناهجویان سوری حاضر شده و به آنها در آموختن زبان آلمانی کمک کرده‌اند.
 
 
 
 
 
در همین حال آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان اعلام کرده است ورود هزاران پناهجو به آلمان به تغییراتی در این کشور خواهد انجامید اما او تعهد می کند که این تغییرات مثبت باشد. دولت وی اعلام کرده است مبلغ شش میلیارد یورو را برای هزینه مالی پذیرش پناهجویان اختصاص خواهد داد.
 
 
 
 
 
از سوی دیگر گزارش می‌شود ورود پناهجویان به آلمان چندان هم بدون مخالفت نبوده است؛ در ایستگاه دورتموند تعدادی از نئونازی ها در مخالفت با تصمیم دولت آلمان به استقبال کنندگان حمله کرده‌اند و چند تن زخمی شده‌اند. این درگیری بعد از حدود دو ساعت و با مداخله پلیس به پایان رسید. پلیس اعلام کرده است در تعقیب افرادی است که به مهاجران و استقبال کنندگان از آنها حمله کرده است.
 
 
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
(تصاویر) استقبال گرم مردم آلمان از پناهجویان
 
 

دفن‌ عجیب‌ مادر توسط فرزند میلیاردر

یک میلیاردر اهل نیجریه، مادر خود را پس از مرگ، به جای تابوت در یک خودرو هامر جدید، به خاک سپرد.

 


این اقدام با موجی از انتقادها روبرو شد. منتقدان به این مساله اعتراض داشتند که باید دفن، با استفاده از تابوت صورت می گرفت.

 


بسیاری از روزنامه های نیجریه، این خبر را منتشر کردند اما نامی از این میلیاردر ذکر نکردند.

 


سایت نیجری “امزینگ استویرز اراوند ده وورد”، با انتشار این خبر، این سوال را مطرح کرده که “آیا این عشق زیاد است یا پول زیاد؟”مرد میلیاردر که در جنوب شرق نیجریه زندگی می کند، یک خودروی شاسی بلند مدل هامر را خرید و پیکر مادر خود را در آن قرار داد. او سپس بیش از ۱۰ هزار دلار در داخل خودرو ریخت و آن را به همراه مادر خود به خاک سپرد.

 

 

 

 

 

 

 

روایت عکاس خارجی از پایان غم انگیز پیوند کلیه در ایران

بازار خرید و فروش کلیه در ایران موضوعی است که یک عکاس ایتالیایی در قالب گزارشی با عنوان "کلیه برای فروش" روایتی غم انگیز از آن به تصویر کشیده است.

 

 
تازه ترین آمارهای وزارت بهداشت گویای آن است که در کشور بیش از ۵۰ هزار نفر دچار نارسایی کلوی هستند که از این تعداد نزدیک به ۲۷ هزار نفر هفته ای سه بار باید دیالیز شوند. بر اساس همین آمارها سالانه ۵ تا ۶ هزار نفر به این تعداد افزوده می شود که تا سال ۱۴۰۰ این تعداد به ۹هزار نفر خواهد رسید. 
 
 
 
آمار رو به افزایش نارسایی کلیوی در کشور و بیماران نیازمند به کلیه سال ها است که زمینه ساز بوجود آمدن بازار غیر قانونی خرید و فروش کلیه و کلاهبرداری و سودجویی برخی افراد شده است.
 
 
 
در این میان وزارت بهداشت اعلام کرده است در سال ۹۴ قصد دارد با ایجاد شبکه فراهم آوری به منظور ثبت اطلاعات و آمار اهدا کنندگان و نیازمندان پیوند کلیه، دست کلاهبرداران و سودجویان را کوتاه کند.
 
 
 
بر اساس این طرح هیچ بیمارستانی حق پیوند کلیه ندارد مگر انجمن حمایت از بیماران کلیوی مجوز آن را صادر کرده باشد. همچنین اطلاعات افرادی که قصد اهدای عضو دارند با افرادی که متقاضی دریافت هستند در سامانه ای ثبت شده و هیچ گاه فرد اهدا کننده با گیرنده مگر در زمان پیوند، ارتباط نخواهد داشت.
 
 
 
 
 با وجود تدابیر و طرح های وزارت بهداشت اما بازار غیرقانونی فروش کلیه همچنان پر رونق است و بسیاری از بیماران با واسطه یا بی واسطه با پرداخت مبالغ هنگفت دست به پیوند کلیه می‌رنند.
 
 
 
 
بر اساس گزارش‌های غیر رسمی فقر و اعتیاد دو عاملی هستند که بیشتر فروشندگان کلیه را وادار به این کار می‌کند. بر اساس همین گزارش‌ها فروشندگان کلیه معمولا با حداقل میانگین ۱۸سال و قیمت‌هایی با حداقل ۲۰ میلیون تومان کلیه خود را به افراد نیازمند می فروشند؛ با این همه خرید کلیه به این شکل همیشه موجب بازگشت بیمار نیازمند به زندگی عادی نمی‌شود.
 
 
 
 
"فرانچسکو آلسی" عکاس و مستند ساز ایتالیایی که چندی پیش به ایران سفر کرده است این موضوع را دست مایه یک گزارش تصویری قرار داده است. گزارش تصویری تکاندهنده او با عنوان "کلیه برای فروش" یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیوی و فرد اهداکننده کلیه را تا پس از اتاق عمل دنبال می کند و در زیرنویس آخرین عکس از پایان غم انگیز این پیوند کلیه خبر می‌دهد. گفتنی است دیدن این گزارش تصویری ممکن است برای برخی مخاطبان بیش از اندازه ناراحت کننده باشد.
 
 
 
 
 
 
(تصاویر) فروش کلیه در ایران
 
 
 
 
 
(تصاویر) فروش کلیه در ایران
 
 
(تصاویر) فروش کلیه در ایران
(تصاویر) فروش کلیه در ایران
 
 
(تصاویر) فروش کلیه در ایران
 
 
 
 
 
 
(تصاویر) فروش کلیه در ایران
 
غفار و نارین در راهروی بیمارستان، پس از انجام پیوند. نارین سه روز پس از جراحی، از بیمارستان مرخص خواهد شد. غفار سه هفتۀ بعد از این عکس، به علت اینکه بدنش کلیۀ پیوندی را پس زده بود، از دنیا رفت. 

 

اعدام قاتل کودک قزوینی

حکم قصاص کودک ۹ ساله ای که با ضربات چاقو به طرز فجیعی بدست ناپدریش به قتل رسیده بود صبح  پنجشنبه هفته گذشته در ملاء عام اجرا شد.



در اردیبهشت ماه سال ۹۳ (ع- ن) به دلیل اختلاف با همسر موقت خود و به دلیل انتقامجویی وارد مدرسه شده و فرزند ۹ ساله همسر موقت خود را با ضربات چاقو به قلب، سینه و گردن به طرز فجیعی به قتل می رساند.



قاتل همان روز به واحد گشت کلانتری مراجعه و خود را معرفی می کند و پس از بازجویی و اظهارات شاهدان با صدور کیفرخواست پرونده به شعبه دوم کیفری قزوین ارسال می شود که با تشکیل جلسه فوق العاده با گرفتن دفاعیات متهم در روز۲۶ خردادماه بر حسل دادنامه با اکثریت آراء حکم قصاص با چوبه دار صادر می شود که پس از تجدید نظر خواهی حکم به دشعبه ۱۱ دیوان عالی کشور ارسال و تائید و به اجرای احکام ابلاغ شد.


 



حاشیه مراسم اعدام



قاتل ساعت ۷٫۳۰ دقیقه صبح با آمبولانس وارد محوطه اعدام شد و کمی نشست.



سپس مادر مقتول در کنار چوبه دار حضور یافت و با پای خود چهارپایه را از زیر پای قاتل خارج کرد تا حکم الهی اجرا شود.



 شاهدان با صلوات فرستادن درمورد اجرای این حکم رضایت خود را اعلام کردند.

 

اعدام قاتل کودک قزوینی (18+) +عکس

اعدام قاتل کودک قزوینی (18+) +عکس

اعدام قاتل کودک قزوینی (18+) +عکس

اعدام قاتل کودک قزوینی (18+) +عکس

اعدام قاتل کودک قزوینی (18+) +عکس

اعدام قاتل کودک قزوینی (18+) +عکس

اعدام قاتل کودک قزوینی (18+) +عکس

اعدام قاتل کودک قزوینی (18+) +عکس

اعدام قاتل کودک قزوینی (18+) +عکس

اعدام قاتل کودک قزوینی (18+) +عکس

 

» لطفا به داد این هموطنان تشنه‌مان برسید (تصاویر)

کم آبی، خشکسالی و بی توجهی مسئولین برای مردم این روستاها، مانند نمک روی زخم آزار دهنده است. بطوری که اگر پای درد دل هرکدام از اهالی بنشینید حرف هایی بس ناراحت کننده از وضعیت انسانی در این منطقه را خواهید شنید.

در این روستاها که شغل اصلی مردمانش کشاورزی و دامداری است، خشک شدن چشمه ها و چاه های آب اوضاع را وخیم کرده است و به نوعی ادامه زندگی غیر قابل تحمل شده است.

صدها رأس دام سبک و سنگین هر روز به علت این مشکلات در حال از بین رفتن و یا فروش اجباری  هستند و کشاورزان نیز با توجه به خشکسالی های اخیر و سال جاری مزارع خود را از ۱ تا ۱۰۰درصد از دست داده اند و محصولی را از اراضی خود برداشت نکرده اند.

در کنار این شرایط بحرانی آب و هوایی، یکی دیگر از مشکلات که به نوعی باعث ناراحتی مردم روستا شده است کم توجهی مسئولین بویژه بخشداری سرفیروزآباد است که طبق اظهارات برخی از مردم بومی این دو روستا آبرسانی به صورت نامنظم و هفت روز یکبار انجام می شود که این میزان آب نیز به هیچ عنوان جوابگوی نیاز آنها نیست.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگتر روی آنها کلیک کنید

 

 
آماده شدن مردم روستا برای دریافت سهمیه هفتگی آب
آماده شدن مردم روستا برای دریافت سهمیه هفتگی آب
 
روزهای دوشنبه هر هفته کامیونی که حامل تانکر آب شُرب از طرف بخشداری است برای روستائیان فرستاده می‌شود. به همین دلیل مردم روستا از صبح این روز ظرف های خود را تا پایین روستا می آورند و نوبت می‌گیرند.
روزهای دوشنبه هر هفته کامیونی که حامل تانکر آب شُرب از طرف بخشداری است برای روستائیان فرستاده می‌شود. به همین دلیل مردم روستا از صبح این روز ظرف های خود را تا پایین روستا می آورند و نوبت می‌گیرند.
 
مردم روستای گامره از ساعات اولیه روز دوشنبه هر هفته ظرف های خود را تا پایین روستا می آورند و نوبت می‌گیرند.
مردم روستای گامره از ساعات اولیه روز دوشنبه هر هفته ظرف های خود را تا پایین روستا می آورند و نوبت می‌گیرند.
 
مردم روستای گامره از ساعات اولیه روز دوشنبه هر هفته ظرف های خود را تا پایین روستا می آورند و نوبت می‌گیرند.
مردم روستای گامره از ساعات اولیه روز دوشنبه هر هفته ظرف های خود را تا پایین روستا می آورند و نوبت می‌گیرند.
 
مردم روستا از ساعات اولیه روز دوشنبه هر هفته ظرف های خود را تا پایین روستا می آورند نوبت و می‌گیرند.
مردم روستا از ساعات اولیه روز دوشنبه هر هفته ظرف های خود را تا پایین روستا می آورند نوبت و می‌گیرند.
 
مردم روستا از ساعات اولیه روز دوشنبه هر هفته ظرف های خود را تا پایین روستا می آورند نوبت و می‌گیرند.
مردم روستا از ساعات اولیه روز دوشنبه هر هفته ظرف های خود را تا پایین روستا می آورند نوبت و می‌گیرند.
 
اهالی روستا می‌گویند به دلیل خشک شدن آب چشمه های اطراف،حدود یک ماهیست که حمام نرفته اند.
اهالی روستا می‌گویند به دلیل خشک شدن آب چشمه های اطراف،حدود یک ماهیست که حمام نرفته اند.
 
اهالی روستا به دلیل خشک شدن آب چشمه های اطراف،حدود یک ماهیست که حمام نرفته اند و این امر موجب انواع بیماری های پوستی و موضعی در بین آنها شده است.
اهالی روستا به دلیل خشک شدن آب چشمه های اطراف،حدود یک ماهیست که حمام نرفته اند و این امر موجب انواع بیماری های پوستی و موضعی در بین آنها شده است.
 
اهالی روستا به دلیل خشک شدن آب چشمه های اطراف،حدود یک ماهیست که حمام نرفته اند و این امر موجب انواع بیماری های پوستی و موضعی در بین آنها شده است.
اهالی روستا به دلیل خشک شدن آب چشمه های اطراف،حدود یک ماهیست که حمام نرفته اند و این امر موجب انواع بیماری های پوستی و موضعی در بین آنها شده است.
 
انتظار مردم روستا برای دریافت سهمیه آب هفتگی
انتظار مردم روستا برای دریافت سهمیه آب هفتگی
 
انتظار مردم روستا برای دریافت سهمیه آب هفتگی
انتظار مردم روستا برای دریافت سهمیه آب هفتگی
 
انتظار مردم روستا برای دریافت سهمیه آب هفتگی
انتظار مردم روستا برای دریافت سهمیه آب هفتگی
 
انتظار مردم روستا برای دریافت سهمیه آب هفتگی
انتظار مردم روستا برای دریافت سهمیه آب هفتگی
 
اهالی روستا پس از ساعت‌ها انتظار، از آمدن کامیون حامل تانکر آب ناامید شده و به خانه هایشان بازمی‌گردند.
اهالی روستا پس از ساعت‌ها انتظار، از آمدن کامیون حامل تانکر آب ناامید شده و به خانه هایشان بازمی‌گردند
 
 
اهالی روستا پس از ساعت‌ها انتظار، از آمدن کامیون حامل تانکر آب ناامید شده و به خانه هایشان بازمی‌گردند.
اهالی روستا پس از ساعت‌ها انتظار، از آمدن کامیون حامل تانکر آب ناامید شده و به خانه هایشان بازمی‌گردند
 
 
در این روستاها عده‌ای مجبور به استفاده از آب  چاه می شوند که هم آلوده است و هم فاصله اش تا منازل مسکونی خیلی زیاد است.
در این روستاها عده‌ای مجبور به استفاده از آب چاه می شوند که هم آلوده است و هم فاصله اش تا منازل مسکونی خیلی زیاد است.
 
آب گل آلود داخل چاه‌های روستا
آب گل آلود داخل چاه‌های روستا
 
دام‌ها هم از آب گل آلود چاه ها نمی‌توانند استفاده کنند.
دام‌ها هم از آب گل آلود چاه ها نمی‌توانند استفاده کنند.
 
در این روستاها عده‌ای مجبور به استفاده از آب  چاه می شوند که هم آلوده است و هم فاصله اش تا منازل مسکونی خیلی زیاد است.
در این روستاها عده‌ای مجبور به استفاده از آب چاه می شوند که هم آلوده است و هم فاصله اش تا منازل مسکونی خیلی زیاد است.
 
 
آقا سعدالله از اهالی روستای گامره،می‌گوید این تانکر آب ماه هاست که خالی و بدون استفاده در حیات خانه اش افتاده.
آقا سعدالله از اهالی روستای گامره،می‌گوید این تانکر آب ماه هاست که خالی و بدون استفاده در حیات خانه اش افتاده.
 
آقا سعدالله از اهالی روستای گامره، بدلیل نوشیدن آب های آلوده مبتلا به بیماری سنگ کلیه شده و روزانه مقدار زیادی دارو اسفاده می‌کند و برای درمان کاملش هیچ پولی ندارد.
آقا سعدالله از اهالی روستای گامره، بدلیل نوشیدن آب های آلوده مبتلا به بیماری سنگ کلیه شده و روزانه مقدار زیادی دارو اسفاده می‌کند و برای درمان کاملش هیچ پولی ندارد.
 
اهالی روستا پس از ساعت‌ها انتظار، از آمدن کامیون حامل تانکر آب ناامید شده و به خانه هایشان بازمی‌گردند.
اهالی روستا پس از ساعت‌ها انتظار، از آمدن کامیون حامل تانکر آب ناامید شده و به خانه هایشان بازمی‌گردند.
 
عده ای دیگر که امکانات حداقلی نظیر تراکتور، و حیوانات بارکش را در اختیار دارند می توانند به چند کیلومتر دورتر از روستای خود مراجعه و آب آشامیدنی یک یا نهایتاً دو روز خود را فراهم کنند.
عده ای دیگر که امکانات حداقلی نظیر تراکتور، و حیوانات بارکش را در اختیار دارند می توانند به چند کیلومتر دورتر از روستای خود مراجعه و آب آشامیدنی یک یا نهایتاً دو روز خود را فراهم کنند.
 
گاهی، غبارهای محلی هم به مشکلات مردمان این منطقه اضافه می‌شود.
گاهی، غبارهای محلی هم به مشکلات مردمان این منطقه اضافه می‌شود.
 
کوچ اجباری تعدادی از اهالی روستای تیامین بدلیل خشکسالی و کم آبی
کوچ اجباری تعدادی از اهالی روستای تیامین بدلیل خشکسالی و کم آبی
 
کوچ اجباری تعدادی از اهالی روستای تیامین بدلیل خشکسالی و کم آبی
کوچ اجباری تعدادی از اهالی روستای تیامین بدلیل خشکسالی و کم آبی
 
کودکان روستا ارزش قطره قطره آب را دیگر می‌دانند و در مصرف آن به خوبی صرفه جویی می‌کنند.
کودکان روستا ارزش قطره قطره آب را دیگر می‌دانند و در مصرف آن به خوبی صرفه جویی می‌کنند
 
 
بی بی خانم از اهالی روستای تیامین می‌گوید هفته هاست که دیگر آبی از این شیر سرآزیر نمی‌شود.
بی بی خانم از اهالی روستای تیامین می‌گوید هفته هاست که دیگر آبی از این شیر سرآزیر نمی‌شود.
 
تنها چشمه نزدیک به روستای تیامین هم که آب بسیار کمی دارد،سرشار از کرم زالو می‌باشد.
تنها چشمه نزدیک به روستای تیامین هم که آب بسیار کمی دارد،سرشار از کرم زالو می‌باشد.
 
مردم روستا چاره ای جز استفاده از آب آلوده چشمه برای مصرف آشامیدن و شستشو ندارند.
مردم روستا چاره ای جز استفاده از آب آلوده چشمه برای مصرف آشامیدن و شستشو ندارند.
 
مردم روستا چاره ای جز استفاده از آب آلوده چشمه برای مصرف آشامیدن و شستشو ندارند.
مردم روستا چاره ای جز استفاده از آب آلوده چشمه برای مصرف آشامیدن و شستشو ندارند.
 
مردم روستا چاره ای جز استفاده از آب آلوده چشمه برای مصرف آشامیدن و شستشو ندارند.
مردم روستا چاره ای جز استفاده از آب آلوده چشمه برای مصرف آشامیدن و شستشو ندارند.
 
مردم روستا چاره ای جز استفاده از آب آلوده چشمه برای مصرف آشامیدن و شستشو ندارند.
مردم روستا چاره ای جز استفاده از آب آلوده چشمه برای مصرف آشامیدن و شستشو ندارند
 

 

 

اتاق خبر ،خبرهای کوتاه و جالب (۱۵ شهریور ۹۴)

این زن، جدیدترین فردی است که از یک سال گذشته تاکنون به این اتهام در اسپانیا دستگیر می شود.او که از مدتها پیش در اسپانیا زندگی می کرد ، گمان می رود که تلاش کرده تا زنان دیگری را از طریق اینترنت جذب داعش کند.

بر اساس بیانیه پلیس اسپانیا، این زن بامداد روز شنبه در شهرک گاندیا در نزدیکی والانسیا در شرق اسپانیا در حالی دستگیر شد که آخرین مقدمات سفر خود به سوریه را فراهم می کرد.

 
 
 
 
 
morahem-logo-mini
 

درج عکس همسر به جای عکس متوفی

 

 

morahem-logo-mini
 

گشت ماموران ریش‌ سنج داعش!

دیوان محاسبات داعش به طور رسمی برخورد با مردانی که محاسن نمی‌گذارند را آغاز کرد. داعش تصاویری را از گشت نیروهای دیوان حسبه خود در خیابان و بازار و برخورد با مردان بدون ریش منتشر کرد.

داعش داشتن محاسن بلند را از وجوبات دینی دانسته و کسانی که ریش خود را تراشیده یا کوتاه کنند را تعزیر می‌کند.

 
morahem-logo-mini
 
 
ظریف و همسرش در مراسم رونمایی از دو اثر محمود فرشچیان
 
 
morahem-logo-mini

سلفی جالب مسی بهمراه همسر و فرزندش

 

 
morahem-logo-mini
 
 

morahem-logo-mini

morahem-logo-mini
 
عادل فردوسی پور عصر روز جمعه به همراه تیم فوتبال رسانه ورزش به ورزشگاه سهند خزانه رفت تا در دیداری برابر تیم شهدای این منطقه به میدان برود.

 

این دیدار که با استقبال حدود دو هزار نفر مواجه شده بود دردسرهایی برای فردوسی پور داشت. حجم استقبال از او برای گرفتن عکس و امضا آنقدر زیاد بود که در پایان مسابقه او مجبور شد با یک دستگاه آمبولانس از ورزشگاه خارج شود!

فرار فردوسی‌پور با آمبولانس +عکس
 
morahem-logo-mini
 

دستگیری مردی که تصاویر خواهر و مادرش را در اینترنت منتشر کرد!

رئیس پلیس فتای غرب استان تهران از دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی خواهر و مادر خود در اینترنت کرده بود، خبر داد.
به گزارش ایسنا، سرهنگ اصغر باقریان در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش زنی با مراجعه به پلیس فتای غرب استان تهران از انتشار تصاویر خصوصی‌ در شبکه های اجتماعی خبر داد و تقاضای دادخواهی دارد.
وی با اشاره به اعترافات متهم افزود: متهم در جریان بازجویی ها ضمن پذیرش جرم خود ادعا کرد که مادر و خواهرش پس از ازدواج شروع به آزار و اذیت همسرش کرده و با عناوین نامناسب و عیب‌جویانه سعی در تحقیر وی داشته اند که این مسئله باعث آزرده خاطر شدن همسرش و به چالش کشیده شدن زندگی مشترکشان شده بود و به همین دلیل برای جلب رضایت همسرش و کاهش خشم وی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی مادر و خواهرش در فضای مجازی کرده است.

 

morahem-logo-mini
 
 
طلاغ به خاطر آرایش
 
morahem-logo-mini
 

تب “کلش آف کلنز” حتی در میانسالان / متروی تهران شهریور ۹۴

 

 
morahem-logo-mini
 

رو‌به‌روی سردر بازار تهران، ا«علت گرانی و بیکاری و طلاق افغانی است. روی پول و همه‌جا بنویسید دولت، افغانی را بیرون کن. تمام کارها و مسکن‌ها به دست افغانی است. تمام جنایت‌ها زیر سر افغانی است. افغانی را بیرون کنید.»

 
 
morahem-logo-mini
 

خواب کودک کار / پارک ملت تهران

 
 
morahem-logo-mini
 
 

تعطیلی برنامه‌ی فردوسی‌پور در شبکه‌ ورزش

برنامه محبوب فوتبال ۱۲۰ که به رغم پخش از یک شبکه غیرسراسری مثل شبکه ورزش، بینندگان زیادی پیدا کرده بود، تعطیل شد

این برنامه که شخص عادل فردوسی پور تهیه کنندگی اش را برعهده داشت، بدلیل عدم تامین منابع مالی از سوی سازمان صداوسیما و مشکل بی پولی دیگر روی آنتن نخواهد رفت.

 
morahem-logo-mini
 
 
بوسیدن‌دست استاد فرشچیان توسط شاگردش «محمود دعایی»
 
 
morahem-logo-mini
 
 
تصادف شدید BMW 740 در تهران
 
 
morahem-logo-mini
 
قیمت روز انواع سواری پراید صفر کیلومتر شرکت سایپا در بازار تهران به شرح زیر است؛
 
 
 
morahem-logo-mini
 
 
 
گریم متفاوت پرویز پرستویی
 
عبدالله اسکندری در اینستاگرام نوشت که برای اولین بار در این گریم از پروتز برای جوان‌سازی چهره پرویز پرستویی استفاده شده  است. او در ادامه توضیحات خود درباره این عکس اعلام کرد که این کار بدست بابک اسکندری صورت گرفته است.
 
 
morahem-logo-mini
 
 
قرص هایی که آدم را وحشی میکنند توسط داعش مصرف میشوند
 
این ماده مخدر که در سال ۱۹۸۶ مورد تحریم بین‌المللی قرار گرفته بود توسط نیروهای داعش استفاده می شود که پس از مصرف، آنها را بی رحم تر و جری تر از قبل می نماید. یکی از مجله های بلغارستان ادعا کرده است، این ماده مخدر در آزمایشگاه‌های مخصوص ناتو در کشور بلغارستان تولید می‌شود.
 
 
 
 
morahem-logo-mini

 

 
 سه روز پس از آنکه یک مار پیتون ۴ متری میهمان ناخوانده یک خانواده در “تانزویل” در استرالیا شده بود یک مار پیتون ۳ متری هم در دستشویی یک خانه دیگر پیدا شد. 
 
 (تصاویر) مار 3متری در دستشویی فرنگی!(تصاویر) مار 3متری در دستشویی فرنگی!(تصاویر) مار 3متری در دستشویی فرنگی!
 
 
 
morahem-logo-mini
 
 

احمدی نژاد بر مزار مادرش

(تصویر) احمدی نژاد بر مزار مادرش
 
 
morahem-logo-mini
 

سریع‌ترین شاسی‌بلند جهان

 
مدل ۲۰۱۶ بنتلی «بنتایگا» را باید سریع‌ترین شاسی بلند جهان دانست. تصاویر و اخبار منتشر شده به این خودرو هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند.
 
این خودرو حالا با موتور W12 توانسته به سرعت ۳۱۰ کیلومتر بر ساعت برسد که برای خودرویی با این اندازه یک دستاورد بزرگ محسوب می‌شود.
 
http://faradeed.ir/files/fa/news/1394/6/14/13937_165.jpg 
 
http://faradeed.ir/files/fa/news/1394/6/14/13952_524.jpg 
 
 
morahem-logo-mini
 
گروه تروریستی تکفیری داعش یک پیرمرد سالخورده ساکن شهر قریتین در حاشیه شرقی استان حمص سوریه را گردن زد.
 
اعدام پیرمرد سوری توسط داعش+تصاویراعدام پیرمرد سوری توسط داعش+تصاویراعدام پیرمرد سوری توسط داعش+تصاویر
 
 
morahem-logo-mini
 

 

 

ورود به باداب‌ سورت ممنوع شد +تصاویر

باداب‌سورت، چشمه‌های پلکانی تراورتنی کم‌نظیری در جهان است که در روستای اُرست، بخش چهاردانگه‌ی شهرستان ساری واقع شده و بعد از دماوند، دومین میراث طبیعی ایران در فهرست آثار ملی است که در سال‌های اخیر به دلیل حجم تردد به داخل حوضچه‌ها با خشکی و تغییر رنگ مواجه شده است.

بهمین دلیل و به پیشنهاد اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران ورود به چشمه‌های «باداب‌سورت» ممنوع شد.

 

http://www.ana.ir/media/imagereport/1394/03/08/635685193937136041_b.jpghttp://www.ana.ir/media/imagereport/1394/03/08/635685193903907982_b.jpghttp://www.ana.ir/media/imagereport/1394/06/13/635769740431967605_b.jpghttp://www.ana.ir/media/imagereport/1394/06/13/635769740531807781_b.jpghttp://www.ana.ir/media/imagereport/1394/03/08/635685193886279951_b.jpghttp://www.ana.ir/media/imagereport/1394/03/08/635685193968960096_b.jpghttp://www.ana.ir/media/imagereport/1394/06/13/635769740451467640_b.jpghttp://www.ana.ir/media/imagereport/1394/03/08/635685193943688052_b.jpghttp://www.ana.ir/media/imagereport/1394/06/13/635769740441639622_b.jpghttp://www.ana.ir/media/imagereport/1394/03/08/635685194019816186_b.jpghttp://www.ana.ir/media/imagereport/1394/06/13/635769740502947730_b.jpghttp://www.ana.ir/media/imagereport/1394/06/13/635769740473151678_b.jpghttp://www.ana.ir/media/imagereport/1394/06/13/635769740422919590_b.jpghttp://www.ana.ir/media/imagereport/1394/06/13/635769740515583752_b.jpghttp://www.ana.ir/media/imagereport/1394/03/08/635685193897667971_b.jpg

 

 

خط و نشان چینی ها برای آمریکا با حضور پوتین (تصاویر)

مقامات چین رژه نظامی گسترده ای را هفتادمین سالگرد پایان جنگ جهانی دوم ترتیب داده که پوتین نیز مهمان آنها بود.

 

 

 

بنا بر اعلام گارد ساحلی و رسانه‌های ترکیه دست‌کم ۱۲ مهاجر سوری عازم یونان در اثر غرق شدن قایق‌هایشان در آبهای ترکیه جان باخته‌اند.

گارد ساحلی ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد این دو قایق که به طور مجزا از شبه جزیره بدروم عازم جزیره کوسِ یونان در دریای اژه بودند، بامداد روز چهارشنبه غرق شدند.

اجساد ۱۲ مهاجر از جمله پنج کودک و یک زن از آب گرفته شد و ۱۵ نفر نیز نجات پیدا کردند. (برای مشاهده تصاویر کاملاینجا کلیک کنید)

در این بیانیه آمده است گارد ساحلی با پشتیبانی بالگرد‌ها در حال جستجو برای یافتن سه مفقود دیگر این حادثه است.

رسانه‌های ترکیه با انتشار تصویر کودکی که در این حادثه جان باخته است، اعلام کردند اکثر این افراد ساکنان شهر کوبانی بودند که برای فرار از خشونت تروریست‌های داعش، سال گذشته وارد ترکیه شده بودند.

انتشار تصاویر کودک سه ساله سوری در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های بین المللی بازتاب گسترده‌ای داشته است.

فعالان اجتماعی تصاویر دلخراش این کودک را که بر روی سواحل بودروم ترکیه افتاده است عنوانی برای رنج‌های پناه‌جویان سوری نامیدند.

روزنامه ایندپبندنت زیر این عکس نوشت: اگر عکس این کودک غرق شده موضع اروپا را در برابر مهاجران تغییر ندهد، چه چیزی تغییر خواهد داد؟

عکس‌های این کودک با هشتگ غرق شدن کودک بصورت گسترده‌ در توئیتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، کودکی با بلوز قرمز و دوپای کوچک که موج‌ دریا آن را نوازش می‌دهد.

این عکس، تمام آوارگی سوریه را خلاصه می‌کند؛ سفرهای مرگ و قایق‌های رنج را. عکس، خشم هر بیننده‌ای را بر می‌انگیزد، خشم از جهانی که به نظاره نشسته است، از سازمان‌های ناتوان تا مجامع بین المللی که تکفیری‌های داعش و جبهه النصره بیایند و جنایاتشان را علیه مردم مظلوم سوریه انجام دهند.

دولت ترکیه اعلام کرده گارد ساحلی این کشور در پنج ماه نخست سال ۲۰۱۵ بیش از ۴۲ هزار مهاجر را در دریای اژه نجات داده که بیش از دو هزار و ۱۶۰ مورد آن مربوط به هفته گذشته است.

دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان اعلام کرد در سال جاری بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر در تلاش برای عبور از دریای مدیترانه جان باخته‌اند.

در همین حال، برآورد سازمان‌های امدادرسانی حاکی از آن است که در ماه گذشته میلادی روزانه حدود دو هزار نفر با استفاده از شناورهای پلاستیکی کوچک درصدد رساندن خود به جزایر شرقی یونان برآمده‌اند.

 

کاریکاتور های معنادار غرق شدن کودک آواره سوری

 

 

شرح کامل سربریدن پسربچه ۱۰ساله در خیابان وحدت اسلامی +عکس

کشف جنازه سربریده پسربچه ۱۰ ساله مقابل خانه‌شان در خیابان وحدت اسلامی

 

شرح کامل سربریدن پسربچه 10ساله در خیابان وحدت اسلامی +عکس

 
جنازه سر بریده پسر بچه ۱۰ ساله ای دو روز پیش (سه شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۴)  مقابل در خانه شان پیدا شد.
 

مجله مراحم: حوالی ساعت ۱۲:۳۰ روز سه شنبه جنازه سر بچه حدودا ۱۰ ساله در حالی که سرش بریده شده بود مقابل در خانه شان در خیابان وحدت اسلامی، خیابان مغفوری، پیدا شد.

گزارش این قتل ساعاتی بعد به بازپرس کشیک قتل اعلام شد.

پس از حضور بازپرس سجاد منافی آذر و عوامل پزشکی قانونی، اکیپ حفظ صحنه جرم و ماموران پلیس در محل وقوع قتل، بررسی های اولیه انجام شد و جسد برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قائونی فرستاده شد.

رسیدگی به این پرونده در شعبه سوم بازپرسی دادسرای امور جنایی ناحیه ۲۷ تهران آغاز شده است .

 

بازداشت عامل سربریدن پسربچه‌ای در خیابان وحدت‌اسلامی

جام جم نوشت: مظنون اصلی پرونده قتل پسر ۱۰ ساله در خیابان وحدت اسلامی تهران، عصر دیروز در حوالی محل قتل شناسایی و دستگیر شد.

 

بعدازظهر سه شنبه، اهالی بازارچه محله وحدت اسلامی هنگام گذر از کوچه مقدم با جسد غرق در خون پسر ۱۰ ساله ای نزدیک دیوار آپارتمانی روبه روشدند. آنها زنگ در همسایه ها ر ا به صدا درآوردند تا خانواده او را پیدا کنند که مشخص شد خانواده مقتول در همان ساختمان زندگی می کند.

با گزارش وقوع این جنایت به بازپرس سجاد منافی آذر، جسد سپهر ۱۰ ساله به پزشکی قانونی منتقل شد. همزمان با تشکیل پرونده قضایی، خانواده مقتول در تحقیقات گفتند روز حادثه سپهر برای خرید نان و خوراکی به مغازه سر کوچه رفته بوده که بازنگشته و این حادثه تلخ برایش رخ داده است.

در این مرحله، کارآگاهان جنایی برای رازگشایی از این جنایت و دستگیری قاتل کودک بی گناه به تحقیق از همسایه ها پرداختند تا این که معلوم شد یکی از آنها که مغازه دار بوده، مرد جوانی را در حالی که لباسش خون آلود بوده و سراسیمه از کوچه محل جنایت خارج می شده، مشاهده و گمان کرده است او با فردی درگیری داشته تا این که موقع بازگشت به مغازه اش با صدای فریاد همسایگان، متوجه این جنایت شده و تصور می کند قاتل فراری باید همان مرد جوان باشد.

شناسایی مظنون

تیم جنایی پلیس با تحقیقات محلی متوجه شدند، دوربین های مداربسته یک شرکت در محل جنایت، تردد مرد جوانی را در زمان قتل در کوچه ضبط کرده است. بلافاصله فیلم دوربین های مداربسته بررسی شد و چهره مرد جوان در اختیار پلیس قرار گرفت. در ادامه پسر جوانی که در نزدیکی محل قتل زندگی می کرد به عنوان مظنون شناسایی شد و زمانی که ماموران راهی خانه او شدند مشخص شد پسر جوان همزمان با قتل ناپدید شده است.

قاضی سجاد منافی آذر، دستور دستگیری پسر جوان را صادر کرد و عکس و مشخصات او در اختیار گشتی های پلیس قرار گرفت.

سرانجام پس از گذشت ۳۰ ساعت از این جنایت هولناک، عصر دیروز ماموران موفق شدند پسری ۳۰ ساله را در چهارراه گلوبندک دستگیر کنند. او پس از انتقال به پلیس آگاهی منکر قتل شد که تحقیقات از او زیر نظر بازپرس جنایی تهران ادامه دارد تا مشخص شود وی در قتل سپهر نقش داشته است یا نه.

 

حسرتی که بر دل مادر ماند

سپهر منتظر بازگشایی مدرسه بود تا بعد از سه ماه دوری از دوستان مدرسه اش آنها را بار دیگر ملاقات کند. چند روز پیش با مادر و خواهر نوجوانش، سحر، لباس و کیف نو برای رفتن به مدرسه خریده بود و روزها را می شمرد تا زودتر فصل پاییز فرابرسد و با پوشیدن آنها و برداشتن کوله پشتی زیبایش به مدرسه برود، اما زندگی ورق دیگری برای آرزوهای کوچک او رقم زد و برای همیشه سپهر را به خاک سرد سپرد.

جای سپهر امسال با باز شدن مدرسه و حضور دوستانش در سر کلاس درس خالی است. هنوز کوله پشتی سپهر، لباس نو مدرسه اش و کتانی های سفیدش کنج اتاق است.

لیلا، مادر سپهر کنج اتاق نشسته و مدام او را صدا می کند.

صدای سپهر همچنان در گوش مادر می پیچد و خانه بی او صفایی ندارد.

هق هق گریه امانش نمی دهد. قاب عکس سپهر را محکم بغل کرده و بی تاب اوست و زیر گوش قاب عکس برایش لالایی مادرانه می خواند.

باورش نمی شود مردی غریبه این چنین گل زندگی اش را چید و او را عزادار کرد. مادر بزرگ آن سوتر نشسته و گریه می کند. دایی، خاله و دیگر اعضای خانواده همه سیاهپوش هستند و باور این مرگ برایشان سخت و جانکاه است.

سحر، خواهر بزرگ سپهر در حالی که به پهنای صورت اشک می ریزد، فریاد می زند داداش خوبم برگرد، چرا من و مامان را تنها گذاشتی، زیر لب به قاب عکس برادرش می گوید نگران نباش، قاتلت دستگیر می شود و خودم چهارپایه مرگ را از زیر پایش می کشم.

سپهر مرد خانه بود

لیلا کمی که آرام تر گرفت و سپس گفت: چهار سال پیش بنابر دلایل و مشکلاتی که برایمان پیش آمد، شوهرم به ناچار من و دو فرزندم را ترک کرد و قرار شد با پایان مشکلات دوباره همه با هم زندگی کنیم. در نبود شوهرم، سپهر مرد خانه مان شده بود. هرچه می خواستیم او تهیه می کرد. همیشه مراقب من و خواهرش بود. هیچ وقت دوست نداشت گریه من و خواهرش را ببیند. خوب درس می خواند و همیشه شاگرد اول بود و خیلی دوست داشت این چند هفته تعطیلات تابستانی تمام شود و دوستانش را در کلاس چهارم ببیند.

وی ادامه داد: ظهر سفره ناهار را پهن کردم. سپهر از من اجازه خواست برای خرید نان و خوراکی به مغازه سر کوچه برود و زود بازگردد. من هم اجازه دادم. ده دقیقه از رفتن او نگذشته بود که با صدای فریاد همسایه ها و به صدا درآمدن زنگ خانه مان سراسیمه به خیابان آمدم و مشاهده کردم همسایه ها مدام نام سپهر را به زبان می آورند. وحشت سرتا پای وجودم را فراگرفته بود. دست و پایم می لرزید، بسختی قدم برداشتم و از میان جمعیت رد شدم. سپهرم غرق در خون بود. خوراکی ها و نانی که خریده بود، کنارش افتاده بود. پایم لرزید و کف خیابان افتادم.

مادر داغدیده می گوید: من، شوهرم و دیگر اعضای خانواده ام با کسی اختلافی نداشتیم و نمی دانیم چرا آن مرد غریبه بی رحمانه جان فرزندم را گرفت و این چنین ما را داغدار کرد. یک ماه قبل برای سپهر جشن تولد ۱۰ سالگی گرفتیم. از مسئولان قضایی و پلیس می خواهم قاتل فرزندم را هرچه زودتر دستگیر و در محله مان و همان جایی که بی رحمانه جان فرزندم را گرفت، مجازات کنند. قاتل بی رحمانه پسرم را کشته و سپهر حتی فرصت نکرده بود، زنگ خانه را بزند.

 

اولین اعترافات عامل سربریدن پسربچه ۱۰ساله در خیابان وحدت‌اسلامی/ اصلا یادم نمی‌آید چه کار کردم

 

عامل قتل پسربچه ۱۰ساله در خیابان وحدت اسلامی، حوالی بازارچه شاپور پس از بازداشت در اولین اعترافاتش مدعی شد که چیزی از زمان ارتکاب قتل به خاطر نمی آورد.
 

  متهم اصلی این پرونده که ۲۷ سال سن دارد ساعت ۱۷:۳۰ دیروز چهارشنبه ۱۱ شهریور ۹۴ در حال که در پارک شهر پرسه می‌زد توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

سرنخ دستگیری این متهم که تنها یک روز پس از قتل سپهر ۱۰ ساله به دام ماموران افتاد در دوربین مداربسته شرکتی بود که در محل جنایت بر روی دیوار نصب شده بود.

در بازبینی فیلم این دوربین که صحنه بریدن سر این کودک را نیز ثبت کرده است مرد جوانی دیده می‌شود که به گفته ساکنان خیابان مغفوری ساکن آن محله است و همسایه‌ها معتقد هستند که او از تعادل روحی برخوردار نیست.

متهم که هم‌اکنون دراختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار دارد درخصوص چرایی ارتکاب این جنایت ضمن اعتراف به قتل و سربریدن سپهر گفته است: زمانی که سپهر رادیدم احساس کردم که مردی را می‌بینم ولی مابقی آن را یادم نیست و دقیقا به خاطر نمی‌آورم که چه کار کرده‌ام.

در حالی که فرضیه ابتلا به جنون متهم مطرح شده قرار است به دستور قاضی سجاد منافی‌آذر رییس شعبه سوم بازپرسی دادسرای ویژه امور جنایی تهران، او برای تشخیص وضعیت روانی به پزشکی قانونی فرستاده شود.

حوالی ساعت ۱۲:۳۰ روز سه‌شنبه ۱۰ شهریور ۹۴ بود که سپهر ۱۰ ساله در حالی که چند نان در دستش بود و می‌خواست به خانه بازگردد درست مقابل خانه‌شان توسط مرد جوانی به قتل رسید.

 

 

این هم اوج وفاداری به همسر

یک مرد ۴۰ ساله الجزایری به دلیل فلج‌شدن همسرش او را تاکنون به مدت ۵ سال حمل کرده است. این مرد شبانه‌روز، خود را در خدمت همسر معلول خود قرار داده و حاضر نیست زنی دیگر بر همسر خود ترجیح دهد.





به گزارش روزنامه الجزایری "الشروق"، این مرد که سلیم رخروخ نام دارد در سال ۱۳۷۵ با این زن ازدواج کرده و حاصل زندگی مشترکشان یک فرزند است. همسر این مرد به دلیل مرگ والدینش به فاصله ۲۰ روز از یکدیگر به بیماری فلج دچار شد و از آن روز تاکنون قادر به حرکت و تکلم نیست.

 

 







این مرد که سرایدار یک مدرسه بوده و در یک اتاق با همسر و فرزند خود زندگی خوبی را سپری می‌کرده اینک هر روز صبحانه را برای همسر خود مهیا می‌کند و وقتی برای کار بیرون می‌رود خود را موظف می‌داند که مرخضی گرفته و به خانه بازگردد تا خانه را تمیز و ناهار را برای همسر خود آماده کند. او نه تنها غذا را برای خود و همسر و فرزندش آماده می‌کند بلکه غذا را در دهان همسر بیمار خود می‌گذارد چرا که او قادر به غذا خوردن نیست.





سلیم علاوه بر این کارها، داروی همسرش را نیز باید سر وقت بدهد. او روزی دوبار به خاطر غذا و دارودادن به همسرش مرخصی می‌گیرد و دوباره به کارش باز می‌گردد. این مرد می‌گوید شبها به طور میانگین سه الی چهار بار بیدار می‌شود تا همسرش – که قادر به غلت‌زدن نیست – را این پهلو و آن پهلو می‌کند تا زخم بستر نگیرد.

 

 







او می‌گوید: در این سالها بارها متوجه شدم که همسرم درحال درد کشیدن است اما به خاطر اینکه خواب هستم و برای رعایت حالم، مرا بیدار نکرده است.

 

این جانباز از ۱۵ سال پیش طعم غذا را نچشیده

تمام اعضای خانواده‌ همیشه دوست دارند، حداقل یک وعده غذا را دور هم بنشینند اما چندین سال است که این زن به تنهایی در گوشه آشپزخانه غذا می‌خورد طوری که حتی صدای چیدن میز غذا به گوش همسرش نرسد؛ او خیلی وقت است که غذای عطردار درست نمی‌کند و می‌گوید «من چگونه چنین غذایی را بخورم در حالی که ابراهیم‌ام نمی‌تواند از آن بخورد» ـ

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

 

به احترام عزت و شرف این بزرگمرد و صبر و بردباری این شیرزن که منزل ایشان مدرسه صبر و فداکاری است در مقابل تصاویرشان از جا بلند شدم. خدایا چون تو حاضری چه جویم و چون تو ناظری چه گویم، خودت به حرمت این ایام یه گوشه چشمی به این عزیزان داشته باش

 

 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 21 صفحه بعد